Partagez | 

This Is What Makes Us Wise

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
S H O W • M U S T • G O • O N

Lola Dinéstiné

ϟ ANNÉE D'ÉTUDE/METIER : Traque les anciens résistants
ϟ SANG : Pur
ϟ OU ES-TU ? : Londres
ϟ HUMEUR : Angoissée

ϟ MESSAGES : 1086
ϟ RÉPUTATION : 109

MessageSujet: This Is What Makes Us Wise Jeu 9 Mai - 19:45

Lola Dinestiné

Ҩ Dream, bitch, is the only thing that makes you happy.

à savoir
En couple avec Ian Ex Poufsouffle Mangemort de sang Pur Garce Ex droguée Dans une mauvaise passe Méchante Parait très sûre d'elle 24 ans

en cours
This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is
This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is
This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is

Terminés
This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is
This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is
This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is This is

© TAZER.

i'm the one in a million
everyone wants something. there's a million in one, but i'm the one in a million. you can be a stray, underneath the radar, diamond in the rough, but that's still not enough. i'm feeling like i'm the one in a million. i'm the real thing, i can see it. i'm standout, no concealing it and i'm feeling like i'm the one in a million.
Revenir en haut Aller en bas
http://sorbet-citron.forumactif.org/
« Mon nom est narcisse »

Emily D. Trudgow
« Mon nom est narcisse »

ϟ ANNÉE D'ÉTUDE/METIER : Vice présidente au Magenmagot
ϟ OU ES-TU ? : Au Ministère dans une salle d'audience

ϟ MESSAGES : 966
ϟ RÉPUTATION : 12

MessageSujet: Re: This Is What Makes Us Wise Jeu 13 Juin - 22:57

Si tu veux je suis dispo pour un rp avec Ian

Ma couleur de dialogue:

Lola Dinéstiné

MessageSujet: Re: This Is What Makes Us Wise Ven 14 Juin - 19:50

Owiiiiiii! Je veux bien ! Des que je peux je le commence/réponds !

© TAZER.

i'm the one in a million
everyone wants something. there's a million in one, but i'm the one in a million. you can be a stray, underneath the radar, diamond in the rough, but that's still not enough. i'm feeling like i'm the one in a million. i'm the real thing, i can see it. i'm standout, no concealing it and i'm feeling like i'm the one in a million.
« Every breath you take, smoke the darkness. »

Ian L. Hoover
« Every breath you take, smoke the darkness. »

ϟ ANNÉE D'ÉTUDE/METIER : tueur à gage au service du Conseil
ϟ SANG : mêlé mais se dit pur
ϟ OU ES-TU ? : dans les rues de Londres
ϟ HUMEUR : sombre

ϟ MESSAGES : 195
ϟ RÉPUTATION : 0

MessageSujet: Re: This Is What Makes Us Wise Mer 21 Aoû - 8:51

i just feel sort of empty these days + And there's no remedy for memory your face is like a melody, it won't leave my head your soul is haunting me and telling me that everything is fine but I wish I was dead every time I close my eyes It's like a dark paradise.

Ma couleur de dialogue:

Lola Dinéstiné

MessageSujet: Re: This Is What Makes Us Wise Ven 23 Aoû - 22:10

Owiii ! Je répond a Neilan et je te répond !! <3

© TAZER.

i'm the one in a million

Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: This Is What Makes Us Wise

This Is What Makes Us Wise

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1